3 januari

Publicerad 2016-01-03 18:44:00 i Min vardag, Ramundberget 15/16,

Då var även nyårsveckan gjord på jobbet och fy vad vi har jobbat. De har varit helt galet mycket folk så energin tog slut i fredags på jobbet och de vart lite för mycket på samma gång så gissa om de var guld värt att familjen vag påväg upp då. Till middag vart de mammas köttfärssås innan vi somnade jätte tidigt! Morgonen därpå, den 2 januari var min dag, 20 år! De trodde jag aldrig att jag skulle bli, haha. Vart uppvaktad med en massvis med fina presenter och en stor god frukost. Sen tig vi en tur ner på byn där vi kollade i lite affärer och åt en lunch på loftet. Vart en renklämma, varmchoklad med vispgrädde och så slank även en bit morotskaka ner innan vi åkte hemåt. La mig under min värmefilt i sängen med isa och kollade på gossil girl.
Tanken var att vi skulle ut och äta på kvällen men de vart ändrade planer så vi beställde stenugnsbakade pizzor från veras som var super gott. 
Inatt har jag sovit väldigt oroligt så de var motigt att gå upp när klockan ringde klockan 6... 
Men dagen har gått otroligt bra och de börjar äntligen lugna ner sig en aning! 
Nu är jag ledig både imorn och på tisdag och de är även Anton, så roligt att vi vart lediga tillsammans! Så nu är vi i husvagnen och har ätit middag. Resten av kvällen blir de soffläge och sova tidigt kan jag lova! Imorn får vi se var vi hittar på. Antingen blir de skidor eller en tur på skotern! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela