26 januari

Publicerad 2016-01-26 20:00:06 i Min vardag, Ramundberget 15/16,

Idag har jag och Louice haft en super mysigt dag nere i byn i vårvädret som plötsligt kom, 3 grader, sol och takdropp!
Började med en lunch på loftet där vi tog en varsin god ceasarsallad och sen delade vi på en morotskaka efter. Sen gick vi ner till butiken under där de finns massvis med fina odd molly kläder och andra märkeskläder. Vi gjorde ett riktigt kap då vi fick köpa en varsin odd molly kofta på halva priset! Sen var vi i lite andra butiker och kollade också och avslutade med en tur på bolaget, känns fortfarande olaglig när jag är där inne och plockar på mig alltså, haha! 
Väl hemma la jag mig och kollade på serien tjockare än vatten som jag har sträckkollat på nu i någon dag, så bra är den! Sen åt jag potatisbullar med keso, lingonsylt, broccoli och morötter till middag. Nu ska jag byta om till pyjamas, krypa ner under filten, kolla på tv och äta lite kvällsfika! Imornbitti ska jag och Emma förmodligen till hotellet och simma, basta och sen avsluta med en god hotellfrukost, mys! puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela