25 januari

Publicerad 2016-01-25 16:24:00 i Min vardag, Ramundberget 15/16,

Lördagen bestod av en skotertur upp till knallen där vi åt gulaschsoppa och värme oss innan vi åkte hemåt igen! På kvällen åt vi middag och bara hade en super mysig kväll i vanlig ordning. På söndagen jobbade jag men dagen rullade på rätt bra och vi var klar runt tre. Åkte direkt ner till funäs till husvagnen där Anton också var, äntligen får jag träffa han lite också. Lagade korv och makaroner, kollade på andra avenyn, åt popcorn och sen var de godnatt. Idag så gick jag upp samtliga som Anton och åt en god frukost. Vid 10 åkte jag, Louice och Emma bort till ramis där vi åkte några åk i backen, sen vart de lunch på Fjällgården innan vi gick ner och simmade hela 34 längder, skapligt trött man var efteråt, men så skönt. Sen bastade vi både i ångbastu och vanlig bastu innan de vart en dusch och mjukiskläderna for på och vi åkte hem. Hela denna vecka ska jag och Anton vara tillsammans i husvagnen så nu ligger vi och kollar på tv men ska snart börja lite smått med maten och ikväll blir de pasta med kyckling, soltorkade tomater, fetaost, spenat och vitlök, mums! Får se om de blir en sväng ner på måndagsklubb på veras också. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela