17 januari

Publicerad 2016-01-17 15:15:00 i Min vardag, Ramundberget 15/16,

Igår öppnade jag igen men de var motigt att gå upp klockan 5 då, var så himla trött! Dock så vart jag glad och pigg igen när jag insåg att mina tjejer skulle komma upp på eftermiddagen. Så när jag slutade klockan 3 hann jag knappt hem så kom dom. Vi fixade till oss lite och sen åkte vi ner till funäs på veras för lite mat. Vart en hamburgare för min del som satt himla bra i min hungriga mage! När vi var klar vart de en snabbis in på Ica där vi köpte lite godis och frukt. När vi kom hem bytte vi om till mjukisar och kröp ner under filten framför tvn och bara hade de så mysigt och bra! Somnade vid elva och vaknade pigga imorse runt 7. Bytte om och sen åkte vi på Fjällgården och åt frukost innan jag började jobba klockan 10. Jobbade bara fram till två och då hämtade dom upp mig och nu sitter vi i bilen påväg hem mot Ljusdal. Är ledig i 5 dagar så då passar jag på att åka hem igen en sväng! puss 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela