29 september

Publicerad 2015-09-29 22:12:21 i Min vardag,


Imorse började vi dagen med en morgonpromenad innan vi åkte till Anton för att storstäda hans rum som höll på att damma igen tror jag. Sen vart det en lugn dag framför tv och hann även vila en timme då jag sov så himla dåligt inatt. Till middag lagade mamma korvstroganoff och sen var jag, pappa och isa ut på långpromenad och de var så himla fint ute. Väl hemma vart de en varm dusch och myskläderna på innan jag for upp till Anton. Nu ligger vi och kollar på tv och jag är helt slut, tar verkligen på krafterna att gå cirka 8 km varje dag, men oj så skön känsla de är när man kryper ner i sängen på kvällen och känner att man har varit ute och rört på sig. Imorn ska jag jobba så de blir en tidig morgon! puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela