28 oktober

Publicerad 2015-10-28 22:59:00 i Min vardag,


Igår var kusinerna och farmor och farfar ute på tur i skogen. Drack varm choklad och åt tunnbrödmackor med ost och skinka innan vi fortsatte hem till dom så grillade vi korv till lunch, väldigt mysigt. Till middag lagade jag hemmagjorda fiskpinnar och potatismos innan jag tog en kall promenad med isa. Kvällen spenderades hemma hos Linn med tjejerna där vi kollade på cancergalan och åt Linns goda kesellacheesecake med digestivekex. Väl hemma somnade jag som en stock!
Idag så tog jag, Anton och isa en cykeltur och sen åt vi lunch innan vi åkte till Antons mormor och morfar en sväng uppe i näsberg och hälsade på. Väl hemma igen förberedde jag lite inför helgen i fjällen och sen lagade jag köttbullar i tomatsås och spagetti och sen vart de en långprommis. Ikväll kom Sanna förbi och jag fixade kvällsfika vi åt framför livet enligt rosa och pratade om livet. Nu ligger jag uppe i Antons renbäddade säng och kollar på paradise men somnar nog när som helst, godnatt! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela