24 oktober

Publicerad 2015-10-24 09:40:17 i Min vardag,


Igår på förmiddagen gick vi som sagt runt sjön i de fina vädret. Därefter åkte jag på välbehövliga 30 minuters massage, var så jäkla skönt!
Väl hemma igen gjorde jag lunch och de fick bli lite allt möjligt men väldigt gött blev de! Resten av dagen gjorde jag inte speciellt mycket. Lagade middag på kvällen och de vart helstekt fläskfilé med potatisgratäng, rödvinssås och rödbetor med fetaost, rostade pinjenötter och mango, väldigt gott vart de! Kvällen bestod av idolmys hos Anton med Wiberg och Elin innan vi gick och la oss och somnade på en gång. Sov ända till nu vilket inte är likt mig men så skönt! Nu ska jag smyga upp och duka fram gofrukost tills Anton vaknar sen klockan ett ska jag och Sanna på modevisning och sedan ta en fika! Ha en fin lördag. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela