saffransbullar

Publicerad 2015-11-24 22:16:19 i Bakning & matagning, Min vardag,

 
Igår eftermiddag så åkte jag, anton och isa mot hudik till mormor och morfar för att sova en natt. Fick abborre och pressad potatis till middag innan vi gick iväg och bowlade en timme. Resten av kvällen vart väldigt lugn och mysig! Imorse så gick vi upp och gick vid åtta innan jag och mormor satt igång med att baka lite saffransbullar. Tog även en sväng på stan och inhandlade lite julklappar sen åt vi köttfärsbiffar med gräddsås, lingonsylt och potatis innan vi åkte hemåt igen!
Hann inte mer än innanför dörren så gick jag och josse med hundarna på långprommis. Nu ligger jag i sängen nyduschad framför paradise hotel och har ätit lite kvällsfika. puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela