lördag

Publicerad 2015-11-15 05:55:20 i Min vardag,

 
Vaknde väldigt tidigt av en kurrande mage och även resten av familjen var vakna så då skickade vi in pappa för att köpa nybakta frallor till frukosten. Efter att vi hade ätit så vart de en träff på måga med polly och jeanette för en prommis. Resten av dagen så städade vi klart hela övervåningen och jag tog mitt rum rejält också och bäddade rent i sängen. På kvällen så stod middag på bergshotellet på schemat med mamma och pappa. Super mysigt verkligen! Väl hemma igen kröp jag ner i mina satinlakan och åt lite godis innan jag somnade väldigt tidigt. De resulterade att jag vaknade nu!? Tur att anton inte är hemma för han skulle blivit galen på mig, haha. Ligger och kollar på mysteriet på greveholm samtidigt som snön flyger lite lätt ute och marken har faktiskt blivit vit, ska bli kul hur isa reagerar på de när hon ska ut och kissa! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela