30 november

Publicerad 2015-11-30 12:18:44 i Min vardag,

Hade en kanon helg i Stockholm, så himla mysigt hade vi! Åkte hem rätt så tidigt igår morse. Direkt när jag kom hem tog jag en lång dusch och så gjorde jag en sallad med grillad kyckling i till middag till familjen. Avslutade kvällen i soffan framför solsidan med Anton och åt marängswiss innan vi somnade. 
Imorse var jag uppe redan vid halv 7 då mamma och pappa började tidigt så jag hjälpte Hannes och sen skjutsade jag iväg han på skolan. Sen vart de en långprommis uppe på elljusspåret med josse, Jeanette och hundarna. Nu är jag hemma och har precis ätit sallad med keso, skinka och ägg till lunch och ska städa lite på nedervåningen innan jag ska packa lite inför fjällen. Åker nämligen upp imorn till lägenheten jag och Leon kommer bo i i vinter. Han börjar jobba imorgon så de kändes bra att komma upp redan nu någon dag och kolla vad som finns och så. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela