25 november

Publicerad 2015-11-25 21:46:41 i Min vardag,

Imorse var jag och mamma uppe med tuppen för en morgonprommis. Väl hemma vart det frukost innan de bar av mor rengsjö och majascafe med Josefine och Jeanette. Började med en varsin god macka, med köttbullar vart de för min del, de går alltid hem! Sen strosade vi runt och klämde och kände på alla fina koppar, skålar, kuddar och allt annat fint som finns där! Rekomenderar verkligen alla ni som inte varit där åker dit, man kan inte kommer därifrån tomhänt. När vi var klar vart det lite fika innan vi åkte hemåt igen! 
Ikväll kom först Anton hit och åt, sen kom Ida en sväng och sen även Leon för att planera lite inför vintern då vi ska dela lägenhet med varandra i bruksvallarna. Nu har jag precis ätit två hårdbrödmackor med leverpastej och en skål med frukt i sängen framför mirden i Sandhamn, och det tänker jag fortsätta med innan det blir sovdags för min del. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela