20 november

Publicerad 2015-11-20 10:46:27 i Min vardag,

 
Igår lunchade jag med mamma och pappa på janssons där jag åt en super god och fräsch grönsakswrap med ost och skinka. Resten av eftermiddagen bestod av prommis med isa i mörkret, köttbullar och makaroner till middag hos anton och kvällen spenderade vi i soffan framför tvn och åt saffranskaka med vaniljfyllning, pepparkakor med ädelost och drack glögg, så mysigt! 
Imorse var jag vaken redan klockan 6 och kunde såklart inte somna om. Så då gick jag upp och åt frukost med anton som också måsta upp då han skulle jobba. Sen gick jag och isa ut på en lång promenad i kylan, så skönt och uppfriskande var de! Nu ska jag nog åka och sola och sen ska jag fixa med lite allt möjligt här hemma under dagen sen blir det en lugn myskväll framför idol med mamma då pappa ska bort. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela