18 november

Publicerad 2015-11-18 18:16:49 i Min vardag,


Igår så vaknade jag upp brevid hjärtat mitt. Efter lite frukost i magen så åkte jag till josse en sväng där jag fick jätte god lunch. 
Kvällen bestod av promenad och korvstroganoff med potatis uppe hos farmor och farfar. Sen så vart de en lugn kväll framför tvn. Idag så hade jag tid hos frissan. Håret hade börjat skifta i gul/orange så Malin fixade till de så de vart super fint igen! En varm chokladbrun ton med en diskret ombre, väldigt nöjd som vanligt! Klippte även bort de slitna topparna så nu är de fräscht igen. När jag var klar så lunchade jag och mamma på finess innan jag åkte hem och vilade ett tag. Nu har jag precis ätit lax med potatis och romsås till middag och ska ta med mig isa och gå på en prommis! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela