28 juni

Publicerad 2015-06-28 20:26:16 i Min vardag,

Oj vilken bra helg jag har haft! I fredags så åt jag, mamma och Anton natchos ute på altan innan vi åkte upp till Anton där vi tröck igång en film, åt godis och bara myste. Lördagmorgon bestod av korvmacka och jordgubbar med mjölk till frukost. Sen åkte vi till creperiet där Anton bjöd mig på lunch, så himla gott! Kvällen fortsatte hemma hos Tea där vi blev bjuden på en massa gott att äta. När dom fortsatte på krogen så åkte jag hem för jag har fortfarande så jäkla ont i halsen, att de aldrig ger sig! Men hade en jätte trevlig och mysig kväll verkligen. Imorse dukade jag upp frukost på balkongen och sen var vi bjudna på födelsedagsfika för thea och wiggo! Direkt då vi var klar med de åkte vi upp på stranden för några timmar i solen. Väl hemma började vi med maten och de var grillat som stod på schemat, vart så gott och vi satt ute och åt vilket gjorde de ännu bättre. Sen tog jag och anton en dusch innan han åkte mot Stockholm för sin sista jobbvecka, tycker de är så jobbigt när han åker ifrån mig, världens bästa kille.
Nu ska jag och pappa äta lite glass och kolla på Johan Falk sen blir de kväller tidigt för jag är så trött. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela