6 december

Publicerad 2015-12-06 23:16:51 i Min vardag,

De senaste dagarna så har jag hunnit med en hel del. Har bakat klart i stort sett allt julgodis, gjort julfint lite överallt, promenerat och bara haft det jätte mysigt! Min helg har varit lugn i vanlig ordning och imorse så gick jag upp och åt söndagsfrukost med mamma innan jag städade rummet, tog en promenad med pappa och isa, men det hade gått bättre om vi hade haft med oss skridskor för det var så himla halt. På eftermiddagen tog jag mitt pick och pack och for till hudik till mormor och morfar. Åt fisk till middag innan jag la mig raklång i soffan framför tvn och där stannade jag resten av kvällen. Fikade saffransbullar och mjölk till kvällsfika framför solsidan och nu ligger jag i sängen med isa nedanför fötterna och ska sova. Imorn är det måndag och en ny vecka och det innebär att det bara är några få dagar tills jag flyttar upp till bruksvallarna, men det känns som att jag har allt under kontroll inför de! puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela