23 december

Publicerad 2015-12-23 10:40:00 i Min vardag, Ramundberget 15/16,

Både söndagen och måndagen rullade på bra. Så i måndags tog jag mitt pick och pack och åkte ner till Funäsdalen till husvagnen där Anton redan var. Lagade kycklingsallad till middag, tog en dusch och avslutade kvällen framför bonde söker fru samtidigt som vi åt saffransbullar, mjölk och julgodis innan vi somnade super tidigt vilket var sååå skönt efter några tidiga mornar och hektiska dagar. Morgonen därefter åkte Anton iväg på jobbet halv 8 och jag tog med mig täcket till soffan och åt frukost framför Nyhetsmorgon samtidigt som jag åt frukost. Resten av dagen var väldigt lugn och på eftermiddagen så tog jag en promenad ner till byn i de härliga vädret som var. Handlade lite på Ica och köpte även sista julklappen till pappsen. Även kväll igår var väldigt lugn. Vi klurade ett bra tag på vad vi skulle laga till middag men vi hade noll förslag och ingen ork kvar så vi beställde en varsin god stenugnsbakad pizza ifrån veras som var jätte god! Vart en med parmesanost, pesto, tomater och parmaskinka.
Imorse åkte vi iväg samtigt och nu har vi precis avslutat frukostpasset och sitter och vilar innan lunchen drar igång, sen är även denna dag slut. Så nu räknar jag ner timmarna tills familjen kommer upp, ska bli så roligt att träffa dom igen efter 10 dagar ifrån varandra! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela