17 december

Publicerad 2015-12-17 22:48:00 i Min vardag, Ramundberget 15/16,

Ännu en lång dag är slut. Imorse var vi i ramis redan klockan halv 9. Lyssnade på en massvis med information och prat innan vi åt lunch på Fjällgården. Därefter tog vi sittliften upp på fjällen och resturang Tusen där vi fick glögg och pepparkakor innan vi gick ner för backarna till Fjällgården igen. Var så himla fint för de hade satt upp facklor vi följde hela vägen ner. Efter lite byte av kläder och uppfräschning så var det dags för julbord med hela anläggningen. Var så gott och trevligt! Nu ligger jag i sängen och är super trött så jag ska försöka sova innan Leon dundrar in om någon timme lite småfull kan jag tänka mig, haha! Imorn börjar jag inte fören tolv så jag får se om jag aningen ska ut och gå, träna på gymmet eller åka längdskidor en sväng, de återstår att se! puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela