16 december

Publicerad 2015-12-16 18:07:00 i Min vardag, Ramundberget 15/16,

Imorse så började vi klockan 9 för att checka av de sista på hotellet innan allt öppnar till helgen. Gick igenom hur de kommer se ut på morgonen för oss som är frukostvärdinnor. Slutade vid ett och då åkte jag, Alvina och Emma hemåt. Tog en promenad och sen gick jag in och kröp ner under filten framför dieselråttor och sjömansmöss och vilade. Nu har jag ätit potatisbullar med keso och lingonsylt till middag, inte så glamouröst precis men de blir inte att man kan ställa sig och laga lika som hemma, kliar i mina fingrar då jag jämt gör de hemma, haha! Nu känner jag att huvudvärken smyger sig på, har nog varit lite mycket senaste dagarna, så jag ska ta mig en dusch, sätta på mig mjukiskläder och krypa ner i sängen och stanna där resten av kvällen framför tvn. Imorn väntas kickoff med hela anläggningen för att ha de trevligt tillsammans! 
Och nu är de bara en vecka kvar tills familjen kommer upp för att fira jul i Funäsdalen, längtas så mycket! Ligger och kollar på kortet på isa mamma skickade med och håller på att längta ihjäl mig efter min lilla sötnos. Ha en bra kväll! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela