15 december

Publicerad 2015-12-15 11:05:00 i Min vardag, Ramundberget 15/16,

Gårdagen var otroligt lång men så kul! Började 9 på morgonen och var inte hemma fören 23...
Vi hade vinprovning, information inför säsongen och vart alla ska jobba, presentation av oss själva och sen under kvällen så vart de 3-rätters, hade en otroligt trevlig kväll verkligen! Imorse var de upp och hoppa samma tid igen för klockan 9 väntade de spritprovning på Fjällgården. Nu sitter vi och väntar på att äta lunch sen är vi lediga fram till två då jag har min genomgång här på hotellet. Sen är även denna dag slut! De tar på krafterna med så mycket nya intryck och människor, men jag har träffat jätte trevliga tjejer som jag har varit med de här dagarna som också bor borta i bruksvallarna med oss! puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela