12 december

Publicerad 2015-12-12 09:18:23 i Min vardag,

Senaste dagarna har det verkligen varit full rulle för min del med packning och planering inför den kommande säsongen i fjällen. Men däremellan så har jag hunnit med några promenader, lussebullsbak och paketlek med både släkten och tjejerna. Igår så packade jag bilen full och så bar de av upp till bruksvallarna till lägenheten där Leon var. I och med att allt krånglade i förra lägenheten så fick vi byta så de donade vi på med hela eftermiddagen. Men de var så värt de för det vart verkligen jätte bra! Sen åkte jag ner till farmor och farfar i husvagnen och åt mat innan vi bänkade oss framför tvn och åt lite julgodis resten av kvällen. Vid tio om även resten av familjen upp och då gick vi alla och la oss. Nu har vi ätit frukost och idag har vi en del att hinna med! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela