25 mars

Publicerad 2014-03-25 23:50:24 i Min vardag,


Imorse vaknade jag redan klockan halv 7 av att solen lyste in genom fönstret, blur så glad av det. Inte att vakna halv 7 men av att solen skiner varje dag, blur så mycket gladare när våren är här. Dagen gick fort och sista timmarna på textkommunikation var vi ner på studiebesök på ljusdalsposten. Direkt när vi slutade åkte jag och Sanna och körde armar, rygg och mage på gymmet, båda var väldigt seg och otaggade men vi tog oss igenom det vi hade bestämt ändå. När jag kon hem blev det våfflor till middag eftersom det är våffeldagen, det innebär också att det är den 25 mars och jag & Anton har varit tillsammans i 3 år och 7 månader, mitt hjärta, saknar honom så mycket nu. 
Klockan halv sju åkte vi till Niklas och amnakarin för att fira Niklas som har fyllt år. Var hemma vid nio igen och då gjorde jag en smoothie och en tallrik med massa goda frukter. Har pratat Skype med Anton fram till nu men ska försöka sova nu så jag klarar av resten av veckan innan det är helg. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela