25 juni

Publicerad 2014-06-25 18:56:07 i Min vardag,


Idag gick dagen faktiskt förvånansvärt fort! När jag kom hem bytte jag bara om för att åka upp till farmor för att äta middag, natchos blev de och de var så himla gott! Till efterrätt blev de glass med jordgubbar och de var minst lika gott, rullade nästan hem kändes de som. Inatt sover mormor här med mig eftersom mamma, pappa och Hannes har åkt till Stockholm igen.. Så ikväll ska vi bara mysa, kolla på tv och ta de lugnt! Jag ska försöka komma i säng innan tio ikväll med tanke på att jag försov mig imorse till tjugo över 6 för jag var så himla trött så jag minns inte ens att jag tryckte av den. Imorn cyklar jag och Linn tillsammans till jobbet klockan 7 och sen är de bara fredag kvar och de betyder att de snart är helg, så skönt och då kommer världens bästa Anton hem igen och vi ska ha så mysigt hela helgen! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela