söndag

Publicerad 2014-02-16 13:04:30 i Min vardag,

 
Igårkväll vart det som sagt plankstek till middag sen myste vi ner oss i soffan framför melodifestivalen, fast jag tycker verkligen det blir sämre och sämre för varje år. När det var slut gick jag upp och kollade på dear john och åt godis, chips och vindruvor innan jag gick och la mig. Vaknde strax efter nio av att grannen var ute med fyrhjulingen och körde fram och tillbaka, så irreterande när jag verkligen behövde sova. Gick ner och åt en stor god söndagsfrukost med mamma och pappa. Nu sitter jag och tar en paus i städandet av rummet men ska fortsätta nu och sen ska jag göra lite fika och plugga lite körkort. Får se om jag ska träna idag, men jag har fortfarande hosta och halsen gör ont på morgonen. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela