29 september

Publicerad 2013-09-29 22:42:29 i Min vardag,

Igår kväll var ingen bra kväll, allt var jobbigt och jag grät mig igenom i stort sett hela kvällen, det blir för mycket på samma gång känns det som. Tack och lov så har dagen varit bättre än gårdagen. Imorse när jag vaknade så gjorde jag en god frukost innan jag började storstäda rummet och sen följde bästa mamma med mig och städade på jobbet och sen åkte vi hem. Vid fem gick jag ut och gick med linnea i höstkylan och det var skönt att prata av sig med någon. När jag kom hem så åt jag godaste maten som mamma och pappa hade fixat, kött, klyftpotatis och pepparsås som vi åt framför finalen av kändishoppet. Resten av kvällen har jag spenderat i soffan och pluggat till historia provet som vi har imorn. Men jag tog en liten paus för ett tag sen och hämtade min ben & jerrys som jag åt framför eva och adam. Nu ska jag snart börja packa för imorn eftermiddag följer jag med mamma, pappa och hannes ner till stockholm på sjukhuset där jag inte har varit på 10 år sen hannes låg, så det ska bli lite kul att komma tillbaka faktiskt även fast dom flesta minnerna därifrån är rätt mörk. puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela