27 oktober

Publicerad 2013-10-27 14:45:21 i Min vardag,

I fredags så gick dagen väldigt fort och när jag kom hem så la jag mig i soffan under filten och kollade på pretty little liars. När pappa skulle skjutsa Hannes till träningen passade jag på att åka med han in på köpingen så släppte han av mig på Coop. Där handlade jag lite godis till kvällen och sen promenerade jag hem, hade tänkt att träna på pace men eftersom jag har tränat nästan hela veckan och även ökat på med vikterna så sa kroppen nej till de. När jag kom hem lagade jag natchos tills resten av familjen kom hem vid 7. Resten av kvällen vart det mys framför idol och sen somnade jag tidigt. Igår när jag vaknade fixade jag frukost innan jag tog cykeln in på köpingen och mötte upp Sanna och kikade runt, hittade en jätte i fin jacka jag köpte och även ett nytt puder och två rosa nagellack. När jag kom hem drog jag ut och sprang, vart nästan 4 km som är riktigt nöjd med måste jag säga. På kvällen var vi bjuden på middag hos farmor och farfar dör det bjöds på fläskfile, sås och pressad potatis och till efterrätt hade farmor fixat hjortronparfait och flarn, verkligen jätte gott var det. Tanken var att jag skulle åkt till Elin där tjejerna var men mamma och pappa stannade längre än jag trodde så jag kunde ta mig nånstans så det var lite synd. Imorse fixade jag en super god frukost som bestod av två rostade mackor med leverpastej, en skål med fil & müsli och sen en skål med banan, kiwi och jordgubbar, bra start på dagen. Sen skjutsade pappa in mig på jobbet så städade jag och sen hämtade mamma upp mig så åkte vi ut till Åsa där jag köpte en jätte fin värmekudde, men det var riktigt svårt att välja eftersom alla var så himla fina. Nu är jag hemma och har precis fyllt på magen med lite fika men nu ska jag fortsätta städa rummet, har även möblerat om, får se hur länge jag har så innan jag flyttar tillbaka allt. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, ska höra om några vill hitta på nått tänkte jag. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela