31 augusti

Publicerad 2013-08-31 18:55:00 i Min vardag,

Jag kommer berätta allt vad jag har gjort under den tiden jag inte har bloggat i ett annat inlägg med massa bilder. Sista dagen på sommarlovet vart iallafall hur bra som helst. Jag och anton var ute och fiskade på dagen och tog med oss fika och sen köpte vi med oss en pizza och åkte iväg på forsnäset och åt, så mysigt. Sen åkte vi vidare på nore en sväng där alla var och grillade. Första veckan i skolan så var det bara lekar och information. Sen blev det helg och då åkte jag till stugan med familjen en sista gång för den här sommaren och var hemma på söndag igen. Sen på måndag var det vanilga lektioner och sen flöt veckan på och igår gick vi på helg och då åkte jag till anton där vi hade myskväll med godis och en film innan vi gick och la oss och somnade på en gång för vi var helt slut. Imorse så gick vi upp och åt frukost framför en film och resten av dagen har vi legat under filten framför tvn och ätit lite godis och bara tagit det lugnt. När jag kom hem tog jag en snabb promenad in till solariumet och solade och sen hämtade mamma upp mig och nu är jag hemma. Ikväll ska jag vara hemma med hannes till klockan nio och sen drar jag ut en sväng tänkte jag. Och på måndag åker jag till turkiet med hela släkten en vecka, har inte varit speciellt sugen på det med tanke på att det har varit så mycket annat att tänka på men det ska bli rätt så skönt att komma iväg till värme och sol. Bjuder även på några bilder från sista dagen på sommarlovet! puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela