23:07

Publicerad 2012-10-30 23:07:48 i Min vardag,

Hemma efter en super mysig kväll med mamma, ida och annakarin. Blev först bjuden på kycklingsallad och sen hoppade jag och ida i ett bad med ansiktsmask och hårinpackning. Blev bjuden på lite dricka och chips innan vi skrubbade hela kroppen, rakade benen och sen smörjde in oss. Målade naglarna när vi hade satt på oss myskläder och så smörjde mamma in mina fötter och så filade hon dom. Avslutade kvällen med lite mango sorbet innan farfar kom och skjutsade hem oss. Nu ska jag snart krypa ner i sängen, ringa och säga godnatt till anton, ladda in lite nya filmer på telefonen och sen sova eftersom vi ska upp 7 imorn. Skriver nog ett inlägg på tåget imorn, om inte så hörs vi imorn kväll. Glömde kameran hemma så det vart inge mer än några kassa iphone bilder som jag inte orkar lägga upp. Så jag lägger upp några bilder sen vi var ute i skogen! puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela