pepparkaksbak

Publicerad 2012-11-28 16:31:22 i Min vardag,

Imorse gick vi upp halv åtta så åt vi frukost innan vi gick upp till bussen halv nio. Vanligt skoldag förutom att vi fick skuta klockan ett och då åkte jag och hjärtat ner till hans farmor och farfar och bakade världens godaste pepparkakor. Men jag tror vi åt mer deg än kakor! När vi hade bakat klart så gick vi på bibblan och lånade en varsin bok för vi har fått en läsuppgift i svenskan. Tjugo över tre så tog vi bussen och nu är jag hemma och sitter i soffan och kollar på andra avenyn men ska snart gå ner och äta sen ta en prommis. Ikväll så ska jag vara hemma och mysa med mamma och sen får jag se om jag sover hos anton, annars gör jag det imorn. puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela