24 maj

Publicerad 2012-05-24 17:05:02 i Min vardag,



 

Igår kväll åkte jag upp till anton efter jag hade tränat och imorse när vi vaknade var det ingen vanlig dag, utan det var antons födelsedag! grattis världens bästa pojkvän, jag älskar dig! ♥ Så då fick han paket på sängen och sen gick vi upp och åt frukost som erika hade dukat fram så fint. Sen åkte vi iväg till skolan i fin vädret och hela dagen har vi suttit ute och jag har fått rätt så mycket färg faktiskt! Sen åkte jag hem och la mig en halv timme och nu har jag precis åkt och köpt godis och chips tills ikväll för då ska jag återigen upp till anton där det blir middag och tårta och sen följer han antagligen med ner hem till mig så ska vi mysa och så ska jag massera honom har jag lovat, det är ju trots allt bara en gång om året han fyller år! nu ska jag fixa till mig lite och sen åka dit. puss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela