31 januari.

Publicerad 2012-01-31 19:32:33 i Min vardag,

Var på skolan till tolv då jag fick skjuts av ola hem. Då tog jag mig ett snabbt mellanmål sen så tog jag skotern upp till anton där vi fortsatte upp till fäla, men vi kom inte så långt för det låg träd överallt så vi tog en sväng runt kläppa istället. När jag kom hem höll jag på att frysa ihjäl så jag gjorde varmchoklad med grädde och la mig under filten och kollade på film. Lite senare tog jag mig en prommis och nu är jag hemma och har packat väskan för inatt ska jag sova hos farmor och farfar för imorn har vi längdskidor på morgonen. Men innan jag ska till dom ska jag iväg och träna ett pass MRl med josefine. puss


                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela