27 december

Publicerad 2012-12-27 19:19:00 i Min vardag,

På juldagen så var vi ute och körde skoter och sen på kvällen kom mårten & agenta och mormor & morfar. Blev bjuden på jätte god mat och likaså efterrätten. När vi hade ätit upp så spelade vi paketleken och jag måste säga att jag för första gången är nöjd med det jag fick, brukar oftast bara få nå skit eller inget alls. Resten av kvällen myste vi bara på. Och jag och mormor smörjde fötterna på varandra medans vi kollade på pelle svanslös, mysigt. Igår så åkte jag och hämtade sanna på skotern och åkte runt lite här och där innan vi myste ner oss i sannas säng och bara pratade som bara vi kan, bästa sanna. Sen åkte jag upp till min efterlängtade pojkvän och provade hans nya bordshockey, kan ju säga att det inte gick sådär super bra för mig. Sen åkte vi ner till mig och åt mat och sen myste vi ner oss framför en film med lite gott. Men natten har inte vart sådär jätte bra för nu har jag åkt på en försyldning igen så jag har knappt kunnat sova för jag har vart så tjock i halsen och täppt i näsan så imorse när jag vaknade var jag helt slut så idag har jag bara åkt lite skoter, gått runt i myskläder och bakat chokladbollar. Nu sitter jag och kollar på pretty little liars och ska snart ta en dusch eller kanske ett bad och bara ta hand om mig själv för till nyår vill jag vara frisk! skulle igentligen hittat på något med josse och ronja men jag tror det är bäst att jag är hemma och tar det lugnt för nu värker både öronen och huvudet och näsan rinner. Och jag har knappt hunnit gjort något på lovet mer än att bara tagit det lugnt men nu är jag trött på det så imorn kväll skiter jag i hur jag mår för då ska jag hitta på något! puss
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela