29 april

Publicerad 2012-04-29 12:02:44 i Min vardag,



Igår kväll så beställde jag pappa och anton go'mat och sen var tanken att vi bara skulle vara hemma och ha myskväll men klockan halv tio så åkte vi upp till nore för premiärgrillning med en massa folk, mysigt. Var hemma runt elva men innan vi somnade var klockan halv ett eftersom jag måsta hämta hostmedicin, alvedon, te, nässpray och allt var det var åt sjuklingen. Imorse vaknade vi runt halv tio och då åt vi frukost på altanen i det fina vädret. När han åkte hem så tog jag och hannes moppen in på statiol och tankade och sen hem så hoppade jag lite studsmatta med han innan familjen åkte till fjällen så nu blir jag själv i två dagar. Nu ska jag städa rummet och ikväll ska jag vara med lite folk och spela kubb tror jag. puss

sen vill jag också säga grattis i efterskott till min fina vän frida som fyllde år i fredags! älskar dig ♥

Kommentarer

Postat av: frida jonsson

Publicerad 2012-04-29 17:43:39

åh, tack finaste towis!

älskar dig <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela