30maj.

Publicerad 2011-05-30 22:58:56 i Min vardag,

På söndagen så åkte jag upp till anton och var med leon, marc och han en sväng sen vid 12 så följde jag och anton med mamma, pappa och hannes ut till stugan för första gången iår. Träffade min älskade mormor & morfar och fick god mat och tårta eftersom det var morsdag♥. Hade en riktigt mysig dag faktiskt!
Direkt när vi kom hem så städade jag rummet och duschade sen så åkte jag och hämtade upp anton som hade vart på träning sen fortsatte vi hem till mig. Våran kväll spenderade vi framför tv och kollade på mästarnas mästare sen gick vi och la oss. Imorse ringde klockan på halv 8 sen åkte vi till skolan till tjugo över 9. Hade en ganska skön dag på skolan, a-pass och film. Filmen var därimot på spanska men det gick ändå. Efter skolan så åkte jag och anton hem till mig och kollade på turkiet resor med mamma för på söndag så kanske vi ska åka dit, om anton följer med än vet jag inte men det hoppas jag verkligen på. Så kommer vi hem 3 dagar innan examen och då kommer vi vara jätte bruna och fina! Min kväll spenderade jag med sanna och vi gled runt på moppen och slutade det med en fika på finess och en massa prat, min bästa finaste sanna hon är underbar hon!
Sen plockade jag upp anton så följde jag med han en sväng men det slutade med att jag låg och halv sov framför filmen. Nu är jag hemma och jag ligger och funderar på om jag ska sova eller plugga, plugga vore väll bäst eftersom om man inte har lämnat in allt på onsdag så kommer det inte med i betygerna och bara att tänka tanken på det gör mig stressad så jag ska nog ta och plugga så länge som det går. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela