8 januari

Publicerad 2016-01-08 19:47:00 i Min vardag, Ramundberget 15/16,

Igår var första dagen som var riktigt lugn och skön på jobbet. De första gästerna har åkt hem och så är de så kallt så de är inte så många som åker skidor, så då blir de lugna dagar för oss.  Imorse när jag och Louice åkte till jobbet så visade graderna -38,5 som kallast, har nog aldrig varit med under mina 20 år att de varit så kallt. Så även denna dagen har varit otroligt lugn då alla liftarna har varit stängda hela dagen. Åkte sen ner till funäs med Marc och Anton där jag gjorde premiär på bolaget, kändes lite konstigt måste jag säga, haha! Sen åkte vi till husvagnen där jag slängde ihop en ceasarsallad till middag och vaniljglass med jordgubbar, chokladsås och oreokakor till efterrätt. Nu är dom borta i bruksvallarna och jag ligger i soffan framför tvn och väntar på att familjen ska komma upp. Sen jobbar jag bars lördag och söndag och sen åker jag hem och blir hemma söndag till torsdag, sååå skönt efter några hektiska veckor känns de att energin börjar ta slut! puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela