21 januari

Publicerad 2016-01-21 18:28:14 i Min vardag,

Igår så åt jag, mamma och mormor lunch på Janssons! Vart en god grillad macka och sen morotskaka och chokladboll vi delade på! Sen var vi ute och kikade i några affärer, fick faktiskt med mig en fin stickad långkofta. 
Kvällen bestod av 3-rätters middag jag hade lagat till mamma och pappa, även Sanna kom förbi en sväng!
Till förrätt vart de avokado med rödingröra, varmrätten var kycklingfilé fylld med mozzarella och pesto inrullad i parmaskinka och till de åt vi en potatisbakelse med ost och efterrätten fick bli enkel men nått man aldrig tröttnar på, marängswiss! Resten av kvällen var lugn och sov inne med mamma och isa för tredje natten i rad, så mysigt! Imorse vart de frukost innan jag och mamma var ute och gick med hundarna. Hände inte speciellt mycket mer idag förutom att vi förberedde lite mat inför helgen och packade. Sitter nämligen i bilen påväg upp till fjällvärlden igen med mamma och pappa då de ska vara uppe i helgen, så på lördag är jag ledig och då blir de troligtvis lite skoter. puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela