myskväll

Publicerad 2016-02-01 21:59:00 i Min vardag,

 Idag vart det en sväng på gymmet som sagt, jobbigt men välbehövligt! Är så sugen på att komma igång på riktigt igen som förut men det funkar inte riktigt när jag jobbar som jag gör i ramis, och andra sidan är ett arbetspass i stort sett lika jobbigt som ett träningspass så jag får nog min träning jag behöver! Till middag lagade jag och mamma fiskgratäng och sen vart det en långt, varmt bad som var så skönt. Sen vart de kvällsfika framför tvn, dock fick jag bara i mig lite fil och flingor då min mage har bestämt sig för att krångla, jäkla magkatarr, ibs, stressmage eller vad man nu vill kalla de, trött är jag på de är ett som är säkert iallafall. Men imorgon börjar jag en kur med omeprazol så får vi se om det hjälper! puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela