31 januari

Publicerad 2015-01-31 23:01:23 i Min vardag,

- en toppen dag -

Imorse vaknade jag av mig själv som vanligt klockan åtta (måste ha överskott av energi eller något) men eftersom klockan var ställd på halv nio så gjorde de inte så mycket. Jag fixade en stor god frukost åt mig och Anton som vi åt framför spy kids innan vi drog iväg på skotrarna. Mötte upp Albin, Frida, Sanna och Emil så fortsatte vi upp på skoterträffen bortanför hybo. Tog drygt en timme att åka dit så när vi äntligen kom fram efter en riktigt dålig skoterled så satt det bra i magen med korvmackor och varmchoklad samtidigt som vi värmde oss. Var hemma igen vid två och då följde Sanna med hem en sväng innan vi mötte upp Linnea på gymmet för lite träning. Efter dagen skotertur så var jag ganska mör så jag orkade inte så mycket. När vi var klara duschade vi innan vi tog hårinpackning och satt oss i bastun, så mysigt och skönt. Fortsatte sen upp till familjen bengtssons för vi var bjudna dit på mat. Erika hade lagat jättegod kyckling i ugn och pasta som satt fint i magen efter träningen. Nu är sitter jag hemma helt slut i soffan framför en Wallander film och äter chips, choklad och ahlgrens bilar. Ikväll blir de säng tidigt då jag känner att kroppen verkligen måste få vila rejält nu. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela