31 mars

Publicerad 2013-03-31 14:55:11 i

Igår hade vi en super härligt dag i backen! När vi kom hem så satt vi oss ute och solade hela eftermiddagen innan vi gick och bastade och duschade. När vi kom tillbaka så åt vi påskmat och resten av kvällen myste jag och Hannes framför fångarna på fortet med massa godis och chips. Imorse vaknade jag vid halv tio och då gick vi upp och fixade lite frukost. Vid tolv kom hela familjen bengtsson så åkte vi bort på skotercrossen i backen men eftersom jag hade klätt på mig för lite i vanlig ordning så kom farfar och hämtade mig efter en timme. Nu har jag precis fikat och väntar på att anton och dom ska komma tillbaka så får vi se hur det blir ikväll, antigen så stannar Anton kvar eller så följer han med dom till Linsell igen så träffs vi imorn när vi åker ner till dom. Ikväll blir det iallafall grillat till middag, så gott! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela