31 juli

Publicerad 2013-07-31 12:15:09 i Min vardag,

Igår gick jag och Anton upp vid halv elva och åt frukost och sen myste vi i sängen framför en skräckis innan vi åkte upp till Anton och sen åkte vi ut med hans båt och fiskade, super mysigt. När jag kom hem igen lagade jag korv och makaroner, var faktiskt väldigt gott eftersom det var sjukt länge sen man åt sån mat nu. Vid nio så åkte jag upp till Anton igen där Jonas, mikan, Sanna och josse var. Anton underhöll oss på pianot och så pratade vi bara, mysigt. Vid halv ett så liftade jag med josse hem igen eftersom det regnade så jag var inte så sugen på att åka moppe. När jag kom hem åt jag lite chips och choklad framför Sune i Grekland och somnade sen vid halv 2. Imorse gick jag upp vid tio och åt frukost och sen följde jag med mamma och handlade och nu är jag hemma igen och pratar med Anton om vi ska följa med mamma och pappa ut tills stugan till mormor och morfar men vi vet inte riktigt hur vi ska göra.. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela