31 oktober

Publicerad 2012-10-31 23:24:22 i Min vardag,

Imorse så gick jag upp vid halv 7 och fixade lite frukost som jag åt framför lassemajasdetektivbyro innan mamma och jag tog bilen in till tåget som gick tio över åtta. Marc var redan på tåget när vi kom och sen hoppade tina och john på i vallsta. Har kikat runt i alla möjliga äffärer och ätit en god lunch innan vi tog tåget hem klockan kvart över fyra. Fick med mig det jag behövde och även lite till, tack bästa mamma och pappa! har  underhållit oss med quizkampen hela vägen hem och när vi väl kom hem så åt jag innan mamma skjutsade mig till josefine där sanna var. Kollade på mörkt vatten och bara pratade. Vid tio kom pappa och hämtade mig och skjutsade mig till anton. Sitter och kollar på wallander och äter godaste godiset jag köpte idag. Imorn vet jag inte riktigt vad jag ska göra på dagen men på kvällen så ska vi iväg ut på ljusdal och kika lite eftersom det är halloween kväll där ute. Sen åker vi nog hem till någon efter det. Lägger ut lite bilder på inköpen från igår och även lite annat jag har köpt dom senaste månaderna. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela