10 januari

Publicerad 2016-01-10 17:10:00 i Min vardag, Ramundberget 15/16,

Då var dessa otroligt hektiska veckor och jag sitter i bilen påväg hemåt Ljusdal för att vara hemma ända till torsdag och de ska bli så jäkla skönt! 
Dock så vet jag inte när vi kommer fram då de är snökaos så de går inte speciellt fort men när jag kommer hem ska de bli underbart skönt med en dusch och krypa ner i MIN säng efter snart 4 och en halv vecka hemifrån, inte mycket för världen men de är nog de längsta jag har varit hemifrån! Men för att sammanfatta de första veckorna så måste jag säga att jag trivs som fisken i vattnet, har träffat så mycket underbara människor och att ta det här jobbet är nog ett av de bäst beslutet jag har tagit i hela mitt liv, har växt så otroligt mycket på bara dessa veckor och mer kommer de bli. Jag behövde verkligen de här! puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela