3 februari

Publicerad 2016-02-03 23:23:22 i Min vardag,

Igår åt jag och min fina mamma en god  lunch på finess och avslutade med en chokladboll vi delade på!
På eftermiddagen gjorde vi inget speciellt mer än att ta hand om sjukstugan här hemma. Lagade köttfärssås till middag och sen tog jag och Kevin en kvällspromenad med hundarna innan jag bänkade mig framför Parneviks, ung & bortskämd samtidigt jag åt lite fil, flingor och frukt och sen somnade jag tidigt i vanligt ordning. Imorse var de bara ännu sämre med Hannes. Han måsta ha syrgas i stort sett hela tiden och bara sov och sov så mamma och pappa bestämde sig för att åka in och bli inlagd på sjukhuset i hudik vilket var klokt för där får hannes all hjälp han behöver, min lilla lillebror, som inte är så liten längre, men en riktig kämpe är han, de är ett som är säkert! Åt middag hos farmor och farfar där de bjöds på pannkakor sen åkte jag hem med Anton då han också är hemma en sväng, även han har åkt på influensa.. Så kvällen spenderade vi i soffan framför en film som förövrigt var skit dålig, åt lite godis och chips också och nu ska vi sova! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela