6 november

Publicerad 2015-11-06 18:44:46 i Min vardag,

 
Igår så tog jag och mamma en tur till bollnäs och handlade lite saker inför fjällen i vinter och åt super god lunchbuffe på lilla K trädgårdscafe. Hann även åka ut till de vi köpa Isa av så hon fick träffa både sin mamma, pappa och bror, så kul att se att dom känner igen varandra!
Kvällen bestod av soppa och ostmacka till middag med anton innan jag och Isa gick på en kvällspromenad. Väl hemma vart det en varm dusch innan jag kröp ner i sängen framför hela sverige bakar och åt kvällsfika. Idag har jag jobbat på vintergatan och när jag slutade åkte jag och mamma ut på köpingen en sväng. Nu sitter jag nyduschad och ska alldeles strax gå ner och äta middag, och idag blir det kycklingwok med nudlar och vårrullar sen blir det idol och mys. Ha en fin fredag! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela