27 november

Publicerad 2015-11-27 20:23:21 i Min vardag,

Igårkväll åkte jag till Josefine där hon hade fixat så mysigt. Skärt upp en massa goda frukter och hävt upp ett varmt bad. Var precis vad jag behövde, lite lyx i vardagen behövs verkligen. Hon är bra min Josefine! 
Imorse var jag vaken tidigt som vanligt. Åt frukost och var ute, promenerade med isa, var upp till Anton en sväng och sen var jag hem och packade klart och åt potatisbullar med keso och lingonsylt till lunch innan de bar av mot Stockholm med några stopp på vägen då vi fyllde på med lite godis och en varsin tidning.
Nu är vi framme och har precis ätit pizza till middag och nu blir de mys under filten i soffan framför idol hela kvällen. Imorn är de shopping och julmarknad som står på schemat! puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela