En bra helg

Publicerad 2014-06-29 21:57:01 i Min vardag,







 
Har haft en sån bra och mysig helg med min underbara Anton. När han kom hem i fredags åkte vi direkt upp till honom så grillade vi hamburgare till middag som var så himla gott. På kvällen åt vi godis och chips ute i tältet som vi hade bestämt att vi skulle sova i. Vaknade när klockan var tre och insåg att vi aldrig skulle få sova nått på morgonen om vi låg kvar eftersom de både var kallt, blött och väldigt ljust. Så vi gick in och la oss och sov till 10 på morgonen vilket var väldigt behövligt efter att ha gått upp innan 6 en vecka. På dagen följde vi med pappa, Hannes och Hannes kompis på traktor pulling. När vi kom hem åkte jag och Anton in på finess där han bjöd mig på en fika, bästa du. Sen kikade vi runt lite innan vi åkte hem och la oss och vilade en stund framför tvn med mamma. På kvällen var de jag och Anton som stod för maten och vi lagade fyllda lövbiffsrullader med sås och hasselbackspotatis, och de vart väldigt lyckat! Lite senare var vi ute och åkte lite bil sen sov vi i husvagnen, myspys. Imorse åt vi frukost och sen var vi och hälsade på Antons farmor och farfar en sväng. Klockan ett kom släkten på försent födelsedags fika för mamma och sen var vi iväg på dollar en sväng och handlade inför helgen då vi åker till Mora med en hel hög med folk, ska bli kul! Framåt halv fem trotsade jag och Anton vädret och köpte med oss en varsin pizza och åkte till forsnäset, även fast de duggregnade hade vi de väldigt mysigt som vanligt, han är bra min Anton. När jag hade vinkat av honom som åkte till stockhom för sin sista jobbvecka så åkte jag hem och storstädade rummet. Sen tog jag en dusch, satt på mig pyjamas och åt ben & jerrys framför Johan Falk. Nu ska jag snart gå och lägga mig och försöka sova så jag orkar upp för ännu en vecka med jobb. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela