22 februari

Publicerad 2014-02-22 10:48:07 i Min vardag,


Har inte haft tid att bloggat den hör veckan pågrund av besöket från Turkiet och Spanien. I tisdags så var vi ute på fotoorgentering och på kvällen åkte vi skridskor med dom. Efter de åkte jag till farmor och farfar och sov med Ida. I onsdags så var det bästa Leons 18 års dag! Förutom det var vi och spelade curling och på kvällen lagade vi mat på skolan. På torsdagmorgon så åkte vi till kajevall och var där fram till lunch och hela eftermiddagen var vi på skolan. Och i fredags så gjorde vi inget speciellt så åkte dom hem på eftermiddagen. Förutom allt det så har jag även hunnit träna 4 gånger. Igår kväll var jag hemma med familjen och lagade natchos, lommade på film, åt godis och bara tog det lugnt, var väldigt skönt. Imorse så vaknade jag runt tio och åt en god frukost. Nu sitter jag uppe hos farmor och farfar med pappa och kollar på skidåkning. Resten av dagen ska jag hinna ner och köpa ett par byxor, sola, färga håret och träna. Tror dock inte jag kommer hinna träna så det kanske får bli imorn. Ikväll ska jag åka på 18 års fest i hybo en sväng tror jag, får de om jag orkar. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela