30 november

Publicerad 2013-11-30 10:17:24 i Min vardag,

Igår på skolan så filmade vi i studion och Linnea fick imitera Gunilla Persson, haha. När vi hade slutat så åkte jag och Josefine och tränade armar och ben. efter drygt två timmar på gymmet så kom pappa och hämtade oss så skjutsade vi hem josse och stannade hos Niklas och anna-Karin en sväng innan vi åkte hem. Väl hemma tog jag en dusch och satt på mig myskläder så lagade vi hemgjorda hamburgare till middag. Lite senare på kvällen kikade jag på nya Maria wern filmen och åt godis. Och innan jag skulle sova pratade jag med hjärtat på Skype, gud vad jag längtas efter han nu, men det är inte många dagar kvar tills han är hos mig igen efter tre månader ifrån varandra.♡ 
Imorse vaknade jag strax efter nio och var pigg, kändes så skönt att vakna och känna sig pigg, det var länge sen det. Åt en stor god frukost med mamma och pappa nere och nu ska jag fixa till mig lite för vi ska ut och ränna lite på köpingen idag. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela