28 april

Publicerad 2013-04-28 09:59:00 i

Igår gick vi upp och åt frukost innan allahoppade in i bilen och åkte bort till tänndalen och kikade lite och handlade godis. När vi kom tillbaka så gjorde jag en toast till lunch med lite sallad som var hur super gott! Resten av dagen kollade vi på film, var ut och gick med farmor och bara vilade innan vi gick bort och duschade och bastade. När vi kom tillbaka så åt vi grillat med potatisgratäng, sås och sallad till middag som verkligen var hur gott som helst! Sen kollade jag och Hannes på skräckfilm och åt godis, så mysigt. Sen gick jag och la mig och kollade på vampires diary på ipaden innan jag somnade. Imorse vaknade vi vid nio och åt en stor god nyttig frukost och nu håller vi på att packa ihop och ska försöka ta oss hem i tid! puss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela