30 maj

Publicerad 2012-05-30 13:06:19 i Min vardag,



Har inte skrivit på ett tag igen nu men min helg ute i det fina hudik med båten var iallafall underbar med världens bästa pojkvän! badade, solade, åt gott och kikade på när loreen tog hem vinsten! på söndag var det toppen väder så då solade vi hela dagen och jag badade i det kalla havet. När vi kom in till hudik så åt vi jätte god lunch ute i det fina vädret och sen åkte vi hem till Ljusdal igen. Och där var vädret lika bara så då tog jag, Anton och Ellen båten till nore där vi tog ett kvälls topp och sen så åkte jag och Anton hem till mig och gjorde klart lite saker inför måndagen. Diskuterade uppsatserna hela dagen så nu är allt klart med det! efter skolan så följde jag med Anton till hans farmor där vi åt massa fika och sen åkte jag hem. Lite senare framåt kvällen så åkte jag upp till hjärtat och sen åkte vi ner och kikade på Ellens match och sen köpte vi en ben & Jerry's påvägen hem. När vi kom hem så satt vi upp tältet så hämtade vi en massa gott, la oss under täckena, kollade på film
och bara myste. Somnade i rätt så bra tid och på morgonen när vi vaknade så bestämde vi oss för att vi skulle ta båten och fiska. Väl ute i båten så tröttnade vi efter en timme utan en ända fisk. Men när Anton skulle ro in så satt jag med spöt i vattnet och så högg de till som tusan så fick Anton ta över och när vi väl hade fått upp fisken så var de en någorlunda stor gädda, enligt mig iallafall, hehe... På kvällen så träffades vårat "dream team" inne på Coop och sen fortsatte vi upp till Linn och bara myste och kollade på skräckis. Vid halv elva så åkte jag och hjärtat hem till mig och fixade fixa och sen gick vi och la oss. Imorse så tog vi sovmorgon ända till kvart i nio och då gick vi ner och åt go frukost som mamma hade fixat. Och sen vidare till älvvallen för att ha våran sista idrott med vintergatan, känns sådär faktiskt.. Duschade och käkade hemma innan vi började och nu är jag på skolan och övar inför examen! långt och rätt så tråkigt inlägg om vad jag har haft för mig dom senaste dagarna men lev med det! de kommer mer bilder när jag har fått dom av Anton. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela