04:02

Publicerad 2012-12-30 04:02:20 i

Åhh, jag kan inte sova. Såfort jag lägger mig ner blir jag så täppt i näsan så jag knappt kan andas. Idag var iallafall jag, Anton, mamma och Erika iväg till hudik en sväng på rean. Hittade inte ett skit mer än ett par örhängen, tråkigt.. När vi kom hem la jag mig och sov direkt för jag hade gått runt hela dagen och mått dåligt och har inte vart sugen på nått att äta alls. Men när jag vaknade så tog jag en Ipren och mådde bättre efter ett tag. Till middag gjorde mamma och pappa min favorit mat, oxfilé, klyftpotatis och pepparsås, och Gud så gott det var! Skulle igentligen ha träffat Sanna ikväll men har ingen ork till nånting alls när jag mår såhär. Vid åtta kom Anton en sväng på skotern och överraskade mig, men han stannade inte länge alls för har vill inte bli smittad. Nu ligger jag i sängen iallafall och klockan är fyra så jag ska försöka somna om och hoppas verkligen jag mår bättre imorn. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela